تعبیر خواب دریا از امام صادق :

در خواب پادشاهی است، یا عالمی. اگر بیند که آب دریا روشن و صاف است، دلیل که پادشاه عالم و فاضل است. اگر تیره و صاف بود، دلیل که مفسد و ظالم است. اگر بیند که از آب دریا برخی بخورد، دلیل که به قدر آن چه خورده است عزت یابد. اگر بیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید. اگر بیند که در دریا غرق شد و بِمُرد و بعد از آن وی را بالا افکند، دلیل که در کار دنیا به حرص غرق شود. اگر بیند که غرق شد و باز از دریا بیرون آمد، دلیل است که از کار دنیا خلاصی یابد. اگر بیند که از دور به دریا می نگریست و نزدیک او نرفت، دلیل که بدانچه امید دارد نرسد. اگر بیند که بر روی دریا همی شد، چنانکه پای او تر نبود، دلیل است از آتش دوزخ ایمن شود و کارهای دنیا بر او آسان شود .


دریای یخ زده یا جوش : در زندگی نمی توانید احساساتتان را بروز دهید و در بعضی از مواقع احساس ضعف می کنید . قوی باشید و بدانید که خواستن توانستن است اگر درست فکر کنید و اصولی عمل کنید .

دیدن دلفین و نهنگ در دریا نشانه ی دوستی های خوب و پایدار شماست و دیدن کوسه نشانه ترس شما در زندگی از اطرافیان است .

دریای تیره و سیاه و گل آلود  : باید در کارتان بیشتر به مقوله ی حلال و حرام توجه کنید  و مواظب باشید که به واسطه ی شما حق کسی ضایع نشود .

برای دیدن تعبیر خواب دریا بطور کامل به لینک بروید 

تعبیر خواب دریا

در خواب پادشاهی است، یا عالمی. اگر بیند که آب دریا روشن و صاف است، دلیل که پادشاه عالم و فاضل است. اگر تیره و صاف بود، دلیل که مفسد و ظالم است. اگر بیند که از آب دریا برخی بخورد، دلیل که به قدر آن چه خورده است عزت یابد. اگر بیند که از دریا به شنا بیرون آمد، دلیل است از زندان و خدمت پادشاه به سلامت بیرون آید.

برچسب ها :
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 210493
تعداد نوشته ها : 14
تعداد نظرات : 0
Rss